• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Även jag har ställt Midsommarklockan ...
IWC DT 2024-06-20 (+ IWC A).jpg
 
Ruskigt fin! Hur trivs du med den?

Takk.

For å ta en ting først: Jeg er IKKE noe fan av "gilt". Er ferdig og lei det der. Men, denne lille Tudoren er såpass annerledes enn så mange andre dykkerklokker, at jeg tilgir den for dette "gilt"-greiene. Det er designet ellers, med litt lengre lugs og flatere / "boxy" urkasse (boett) som gjør den til det den er.

Hadde en Red Sub fra 1974 for noen år siden og en 14060 Sub, og BB54 har litt av det samme designuttrykket når det gjelder urkassen (boetten). Når man ser ned på håndleddet og ser det lyser opp i stålet utenfor urskiven, så ser man at denne BB54 er designet "bedre" enn BB58, som er mer rund.

Jeg elsker min BB58 (blå), men BB54 har noen små og betydningsfulle designtrekk over seg, som gjør at den fremstår fantastisk på hånden.

Har sett mang bilder av BB54 og mange videoer, men ingen av dem kan vise hvordan den er på eget håndledd. Ikke overraskende muligens.

BB54 overrasker veldig positivt. Så får "gilt" være "gilt", da resten er 100%.

IMG_8857.png
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp