• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

laketwig

Patek
2-Faktor
Väntar på dagens utlovade skyfall, så jag kan ställa ut bilen och få den tvättad gratis och utan ansträngning ... ;)
Omega 42 2024-06-30 (bil).jpg
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Grymt fint, svärföräldrarnas ställe i Åbolands skärgård på Finska sidan. Bilväg (skärgårdsfärja), vatten, el men ändå lite primitivt med utedass
För egen det får det gärna vara utedass, är lite charmigt, men vi söker väl något som är lättare att vara vid större del av året, men jag älskar just tallar och lena klippor :) För mig är det där den ideala miljön.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
För egen det får det gärna vara utedass, är lite charmigt, men vi söker väl något som är lättare att vara vid större del av året, men jag älskar just tallar och lena klippor :) För mig är det där den ideala miljön.
Har heller inget emot utedass på stugan, får gärna vara lite primitivt. Några fler bilder från helgen. Nyfiken snok som höll koll på oss i vattenbrynet
1000027934.jpg
1000027939.jpg
1000028012.jpg
1000028015.jpg
1000027953.jpg
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Kul att experimentera med matchning av klocka och kläder. Och en riktig klocknörd väljer väl kläder efter klockorna...😃
Dels finns det olika färger som matchar. Och ibland kan man köra på samma eller liknande färger. Är riktigt nöjd här.

1000020762.jpg


Klockan syns inte så bra på bilden så här en närbild.

1000020761.jpg
 
Topp