• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

tim ur länk

Rolex
2-Faktor
17228599207056556040791709511118.jpg

Tillbaka till gruvan.
 

Degnell

Cartier
2-Faktor
IMG_8249.jpeg

Blev inte heldag idag, dels för att varken jag eller frugan tillika min chef/partner va så värst sugna på att jobba, men också för att en notis från postnord-appen gjorde gällande att @Royal Straps leveransen med nytt ”PREMIUM NATO STRAP - ROYAL BLUE” dimpt ner i lådan. Riktigt snygg färg om ni frågar mig och just nu till kalaspris!😎 (nej detta är inte ett sponsrat inlägg).
 

Bilagor

  • IMG_8250.jpeg
    IMG_8250.jpeg
    342.6 KB · Visningar: 1
  • IMG_8248.jpeg
    IMG_8248.jpeg
    393.5 KB · Visningar: 1

Ådi

Cartier
2-Faktor
IMG_8249.jpeg

Blev inte heldag idag, dels för att varken jag eller frugan tillika min chef/partner va så värst sugna på att jobba, men också för att en notis från postnord-appen gjorde gällande att @Royal Straps leveransen med nytt ”PREMIUM NATO STRAP - ROYAL BLUE” dimpt ner i lådan. Riktigt snygg färg om ni frågar mig och just nu till kalaspris!😎 (nej detta är inte ett sponsrat inlägg).

Tack för det tipset! Det var visst rea på nåt hajband också, det kunde man ju inte låta bli… 🙄
 
Topp