• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lesa

KS Explorers Club
Pledge Member
2-Faktor
3B7D289D-C87B-438F-9FCF-BFDB37C72625.jpeg

Hämtat fredagsbubblorna å står och funderar på vad det skall bli till kvällsspis idag. Möjligen något med potatis. Ha’re bäst//🧐
IMG_5652.jpeg

Edit: Blev lövbiff med stomp å riven pepparrot.
 
Senast ändrad:
Den lär ju knappast vara billigare hos ÅF om tio år,så att priset är sjukt kan jag inte hålla med om.
Mycket pengar kanske är mer korrekt benämning.

Om du tänker på andrahandsmarknaden och de priser som gäller där idag vs om X tidsenheter.
Vem vet?
Tycker fortfarande att priset är sjukt för en klocka i stål. Och menade mer om 10 år, hur populär kommer den vara? Hur populärt kommer klockor i stål, integrerad länk och blå tavla vara?
Jag har 0 koll på vad dom har kostat förut ny men kan tänka mig att populariteten 2020 2021 ~ inte gjort dom billigare
 

FlipSwede

Audemars
Tycker fortfarande att priset är sjukt för en klocka i stål. Och menade mer om 10 år, hur populär kommer den vara? Hur populärt kommer klockor i stål, integrerad länk och blå tavla vara?
Jag har 0 koll på vad dom har kostat förut ny men kan tänka mig att populariteten 2020 2021 ~ inte gjort dom billigare
Finns massor av saker som kostar mer än jag vill betala.
Det gör inte priset sjukt eller fel. Bara jag som är för snål eller fattig.

Väldigt få saker är billigare idag än de var 2020.
Varför skulle lyxklockor vara annorlunda?
Finns inte en enda människa på hela denna jord som behöver en enda en.

Men det här är nog fel tråd för våra spekulationer.....
 
Topp