• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Affe

Una vida loca
2-Faktor
GÖTT att ha en egen Master Chef! Snart så blir det grillat här hemma!

IMG_0856.jpeg


Mmm…riktigt gott, bra jobbat Los Tantos!

IMG_0857.jpeg
IMG_0858.jpeg
 
Senast ändrad:

Lesa

KS Explorers Club
Pledge Member
2-Faktor
85AE80AD-F3B4-4375-8BBD-1374DE4EEA9E.jpeg

Fixar till kvällsspisen å väntar på lopp nr 7 vid Åby V75. Ser bra ut med antal rätt nu! Ha’re bäst//🧐
IMG_5708.jpeg

Edit: Enkel mat blev det. Allt i ett med bl.a potatis, grönsaker, färsk salsicca i ugn och vinst på V75: an blev det också. En 7: a å 18 6 or + 32 5 or = xxxx kr vinst//👍
 
Senast ändrad:

Faberg

Omega
2-Faktor
Lite färgskillnad mot de lekparker som fanns på -70talet, då rött, gult mm, nu stilistiskt grått! I alla fall grönt gräs under, finns skyltar med beträd ej gräset tro? 😉
Haha, det är lite skillnad.

Det har lagts många arbetstimmar på att utveckla den här "pedagogiska lekplatsen", men om det görs för barnen eller dem vuxna har jag ännu inte klurat ut..😋

Dottern uppskattade den iallafall.
Japp, hybridgräset gav en liten färgklick och jag såg ingen skylt.. men vem vet.😉
 

Minuten

Panerai
Haha, det är lite skillnad.

Det har lagts många arbetstimmar på att utveckla den här "pedagogiska lekplatsen", men om det görs för barnen eller dem vuxna har jag ännu inte klurat ut..😋

Dottern uppskattade den iallafall.
Japp, hybridgräset gav en liten färgklick och jag såg ingen skylt.. men vem vet.😉
Ja minst sagt.

Ja det var så jag tänkte, ett projekt där någon arkitekt/designer/stadsplanerare får briljera, kanske helt utan att ta I beaktande vilken målgrupp det är, det viktiga är ryggdunkandet bland kollegor och stadens potentater till en kostnad som 20-faldigats i processen.

Sedan blev allt för fint och dyrbart så att det ska användas är otänkbart....därav min ironiska indignation. 😉.

Roligt i alla fall att det uppskattades som lekplats.☀️🤩
 
Topp