Kvällsspis bestående av barnens favoriter, skaldjur, ost och dipp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där VCn växer på mig mer och mer…Kollar lite netflix
![]()
Den är magisk! Bärs snarare som 37mm skulle jag säga, och finishen är grym. Brukar tröttna på allt men än så länge sitter den säkert.Den där VCn växer på mig mer och mer…![]()
Jag är novis, vad är det för snygg klocka och modell?Sitter i bilen och väntar på tantaluringen
![]()
Tack! Det är en Ventus - Field Watch OneJag är novis, vad är det för snygg klocka och modell?
En ”gammal” hederlig DA-20Flyglektion och breitling![]()
(man ser inte klockan tyvärr) (tidigare idag)
Vad kul! har du cert ellerEn ”gammal” hederlig DA-20
Det väcker minnen till liv![]()
Ja allt för mångaVad kul! har du cert eller![]()
Drömmen är hela vägen, tror det kommer stanna på PPLJa allt för många
Är det PPL du siktar på eller tänker du gå ”hela vägen”?
Så började jag med, men det blev lite beroendeframkallande så det gick hela vägenDrömmen är hela vägen, tror det kommer stanna på PPL
Har inte riktigt tid att skola om mig till "jobb" pilot (hela vägen)
Men kör hårt på ppl nu iallafall
jaha vad roligt, jobbar du som pilot eller gör du annat ?Så började jag med, men det blev lite beroendeframkallande så det gick hela vägen
Aldrig ångrat det, men visst det är en tuff bransch![]()