• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Försöker impa på Daytonan, men det verkar inte gå så bra. ;)

Tror den försöker säga något, eller vad tror du jabla

image.jpg
Ojoj snart är du torsk på den Holmqvist :D
 

Apansson

Torpare
Har inte sett repriserna, med domarn var lite svajig emellanåt, ja...
Det var en lika solklar handssituation och straff i ert straffområde några minuter innan ni gjorde 2-1 som Bahouis hands vid er straff. Lerjeus fick uppgift om det från kollegor men valde att fria ändå.


Jag tröttnade efter typ en halvtimme. Visst, AIK var dåliga idag, Hammarby kanske var bättre och gjorde en bra match, vet inte hur ert spel normalt sett ser ut, men när en domare förstör en sådan folkfest till fotbollsmatch något så brutalt så blir jag bara ledsen. Satt mest och var ointresserad på grund av en sådan värdelös domarkompetens som typ borde vara straffbar i domstol. Sedan tyckte jag vi hade rätt sjukt dåligt flyt också, men sånt händer. Finns egentligen ingenting att skylla på, och som Nanne sa i media efteråt att om AIK och Hammarby skulle mötas 10 gånger så skulle AIK vinna 8, det är nog sant. Idag var inte en av de gångerna, och anledningar till det kan man analysera ihjäl sig över och gnälla ihjäl sig över. Jag kommer tyvärr inte minnas detta derby på det vis jag vill minnas ett derby, jag känner mig sjukt likgiltig, inga känslor av besvikenhet eller ilska som det normalt är efter en derbytorsk, ingenting. Jävligt tråkigt.

Hur som - stort grattis till segern, hoppas att ni kan segla vidare på er våg av framgång och fortsätta lyfta stockholmsfotbollen på det vis som både vi och ni gör just nu, samt att göra djurgården totalt irrelevanta.

Fett ballt att hata snuten

Är självklart jätteseriös.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Apansson ironi brukar falla bort i text men det fanns inte ett spår av det i ditt inlägg, tyvärr. Hatar du snuten är det fine, men stå för de åtminstone..

Jaja nog OT. Mer klockor!
 
  • Like
Reactions: CLT
Topp