Palma, 30grader och en kall öl…kunde varit värre 1/9
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ping @Tactical trader
När drar du till Sverige? KS Snåldrake ligger fortfarande och skräpar här hemma hos mig. Sugen? Så kanske du kan ta med den tillbaks till sitt hemland. Om nu inte @Tactical trader är sugen…?Ping @Tactical trader
Här har det Redneckats sedan Fredan med grill&öl.
Imorrn får det bli lugnt&stilla med packande inför Sverige
Ahh det är minns jag nu när du säger det. Jag är inte super sugen då jag haft den nyligt. Den kanske får söka sig österutNär drar du till Sverige? KS Snåldrake ligger fortfarande och skräpar här hemma hos mig. Sugen? Så kanske du kan ta med den tillbaks till sitt hemland. Om nu inte @Tactical trader är sugen…?
Haha kollade i tråden nu… hade du den i två år!? Jag som trodde den legat hos mig länge nu efter 6 månaderAhh det är minns jag nu när du säger det. Jag är inte super sugen då jag haft den nyligt. Den kanske får söka sig österut
Snåldraken är en livstil mer än någonting annatHaha kollade i tråden nu… hade du den i två år!? Jag som trodde den legat hos mig länge nu efter 6 månader
You rang…?Snåldraken är en livstil mer än någonting annat
Du behöver inte vara blyg @Lesa du får vara med i Night Shift Crew
Godmorgon. Inga GIF:s...
å Night Shift utan uppe med tuppen och strax äta frukost. Sen stundar lite jobbonär jobb på golfbanan. Ha ´re bäst//