Bästa handskarna också ser jag!
Yepp, fullfinger FTW, dessutom helsvarta utan en massa tramsig grafik och loggor. Åker landsväghoj med dem med...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa handskarna också ser jag!
Kolla så de inte fuskar! Det var stor stor skandal för några år sedan.. De körde med förinspelade "stampljud"Tar med GP'n för att träffa Michael Flatley
Kolla så de inte fuskar! Det var stor stor skandal för några år sedan.. De körde med förinspelade "stampljud"
Förevasaloppetpromenad i Änggårdsbergen.
Det är den vanliga gröna.Är det den gröna eller nån specialvariant? Eller är det ljuset som spelar ett spratt kanske?
Tack! vet inte vad det var, har inte varit så förtjust i den gröna tidigare men den här ser asnajs utDet är den vanliga gröna.
Vad var det du tänkte på som såg annorlunda ut?
Jag var också skeptisk innan jag såg den i verkligheten. [emoji4]Tack! vet inte vad det var, har inte varit så förtjust i den gröna tidigare men den här ser asnajs ut
Bubblar!
Bekantskapen har utvecklats till kärlek
Du måste fixa sladdarna omedelbart!!!Hänger med Magretten...
Jepp, han är yngre än mej....
Än "jag".Jepp, han är yngre än mej....
Jag vet, just nu skiter jag i grammatiken....Än "jag".
Fan, jag vetDu måste fixa sladdarna omedelbart!!!