Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det som är roligt? Att du fotar klockan samtidigt som du eldar på i vänsterfilen är enligt mig helt omdömeslöst och idiotiskt.Haha… nädå det det gick bra, men höll mig i vänsterfilen kan ja säga
Jag är ledsen om det uppfattades som omdömeslöst, självklart sitter jag inte och postar inlägg medans jag kör. Jargongen att man känner puls o spänning för att man snabbt vill komma fram till utlämningsstället tänkte jag var något fler känner igen. Kan försäkra dig om att annat än att fota klockan i ca 20 km/h efter ett rödljus var det enda som kan likna trafikbrott som inträffade under denna tripp. Men point taken, får va selektiv med vad jag postar. Ha en trevlig dag.Vad är det som är roligt? Att du fotar klockan samtidigt som du eldar på i vänsterfilen är enligt mig helt omdömeslöst och idiotiskt.
Gör om, gör rätt. Parkera - fotografera klockan - kör vidare.
Hur svårt kan det vara?
Jag är ledsen om det uppfattades som omdömeslöst, självklart sitter jag inte och postar inlägg medans jag kör. Jargongen att man känner puls o spänning för att man snabbt vill komma fram till utlämningsstället tänkte jag var något fler känner igen. Kan försäkra dig om att annat än att fota klockan i ca 20 km/h efter ett rödljus var det enda som kan likna trafikbrott som inträffade under denna tripp. Men point taken, får va selektiv med vad jag postar. Ha en trevlig dag.
Yes yes, ni har rätt. Tack för att ni uppmärksammar. Gör en pudel o lovar bättring.20 km/h motsvarar ungefär 6 meter per sekund. Man hinner alltså transportera ett flera tons fordon en lång bit under dem sekunderna det tar att fota klockan. Det uppfattas inte som omdömeslöst , det ÄR omdömeslöst. Känns som att detta redan är avhandlat gånger flera i den här tråden.