Den klockan är ganska flexIdag flexa jag ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den klockan är ganska flexIdag flexa jag ut.
You snooze you loose (batch 1)Snyggt! En annan får vänta tills april på batch 2…
Ja, jag låg bokstavligt talat och snoozade då den släpptes typ klockan 06 min tid och var slutsåld när jag vaknade 0645You snooze you loose (batch 1)
Jo men aldrig suttit kvar i solstolen och njutit av regnetHar du aldrig haft semester förr??
Har en ledig fredag och passade på att åka ner och kolla på nya Dustern efter att ha kollat massa Youtube-klipp.
Känns jäkligt stabil - och snygg! Börjar bli sugen på ny bil och denna ligger helt klart bra till.
Ah man fick vara snabb på knappen! Den klassiska modellen sålde slut under någon minut...Snyggt! En annan får vänta tills april på batch 2…
Härligt G-shock, ett måste för alla samlare!Trycker in lite träning