Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lagar lasagne och sippar rödpang.
Satfläsk vad najs den gröna är på brunt bund! Får jag bara umgås med rödvinet en stund till ostört ligger det snart en beställning på en dylik.Om det är det som ska göras med en Piccard på fredagar så ska jag inte vara sämre jag
Regler är regler
Skickar ett par flaskor med snabb-postSatfläsk vad najs den gröna är på brunt bund! Får jag bara umgås med rödvinet en stund till ostört ligger det snart en beställning på en dylik.
Jag jobbar på det...Skickar ett par flaskor med snabb-post
Har du beställt en damklocka?Klart. Beställde nyss en gröning...
Blir bra som julklapp till mig själv. Så slipper madame försöka hitta på nåt som hon tror jag vill ha.
Tror han vet vad han ger sig in påHar du beställt en damklocka?
Vad kunde vara en bättre julklapp ?Klart. Beställde nyss en gröning...
Blir bra som julklapp till mig själv. Så slipper madame försöka hitta på nåt som hon tror jag vill ha.
Sjukt sega, säkert ytterligare 30 min kvar0430, ca 30 min kvar till förhoppningsvis ”Tyson spöar skiten ur youtubern…”
Yes o fn mitt netflix segar , går bra på mobilen, men ej tv, fn nu har man laddat sedan 0300Sjukt sega, säkert ytterligare 30 min kvar
Mm vart lite problem hos mig med. Tror Tyson krossar Paul för övrigt. Fullständigt mosar honom. KO rond 3Yes o fn mitt netflix segar , går bra på mobilen, men ej tv, fn nu har man laddat sedan 0300
Kollar med ”eftersläp” nu, verkar funka, fn brudarna var stentuffa, Tyson KO i andraMm vart lite problem hos mig med. Tror Tyson krossar Paul för övrigt. Fullständigt mosar honom. KO rond 3