Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny glad gubbe på armen eller nåt jag missat?Och nu blev det en GT med ost & kex
Kul att du uppmärksammat den och glad fortsättning på dig med Relativt ny, någon månad sedan den gjordes tillsammans med annat klotter, inte samma kvalité som på andra armen, men ändå kuliga funderar på att ha lite skojsiga på höger arm och har mer seriöst på vänsterNy glad gubbe på armen eller nåt jag missat?
God fortsättning
Inte vanligt att klockan är billigare än maten!Varit och köpt pizza, men fick även med mig en ny kompis hem från Rödakorset då dom ligger vägg i vägg med pizzerian för 75kr.
Grattis eller nåt Vad ska du bli när du blir stor?Nyss skickat in årets sista tenta, kanske till och med livets sista. Firar med en öl och lite tilltugg
Hehe tack! Det återstår att se, men någon typ av teknisk förvaltare är tanken. Ska dock börja det nya året med pappaledighetGrattis eller nåt Vad ska du bli när du blir stor?
Nyss skickat in årets sista tenta, kanske till och med livets sista. Firar med en öl och lite tilltugg