• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

F27463E9-E7AF-46AD-9237-6242AC87A9E9.jpeg

Lunchdax å blev koreansk " entrecote yakiniku" som lunch efter frun å jag varit runt under förmiddagen på second hand runda. Ha’re bäst//🧐

Senast ändrad:
Käkar lunch.

Backstory angående klockan.
Fick klockan av min farmor som är 97år.
Hon berättade att detta var hennes fars första armbandsklocka.
Tidigare hade han endast haft fickur.

Klockan tickar utmärkt och håller tiden bra, ett lysande exempel på att en klocka överlever oss.

Tror ni farmors far trodde att hans barnbarn barn någon gång i framtiden skulle sitta och uppskatta hans klocka?

IMG_2086.jpeg

Käkar lunch.

Backstory angående klockan.
Fick klockan av min farmor som är 97år.
Hon berättade att detta var hennes fars första armbandsklocka.
Tidigare hade han endast haft fickur.

Klockan tickar utmärkt och håller tiden bra, ett lysande exempel på att en klocka överlever oss.

Tror ni farmors far trodde att hans barnbarn barn någon gång i framtiden skulle sitta och uppskatta hans klocka?

IMG_2086.jpeg
Sannolikt reflekterade han aldrig ens över möjligheten 😊 icke desto mindre har klockan nu fått släktklenodstaus.

Avrundar dag i högt tempo. Först jobbmöte i Helsingborg på förmiddagen och sedan tysk kvalitetsvagn från München(BMW) utmed E4:an till sent möte i Jönköping. Landat på Scandic Elmia (fd Esso motorhotell). Min Kuoe är lite bortglömd, men prisvärd kvalitetsklocka för vardagsbruk.

Bilagor

• IMG_9562.jpeg
    IMG_9562.jpeg
    389 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp