Jo, den är ok. Killen har ett lika stort intresse för klockor som mig men ännu större budget.
Tveksamt?
Fel siffror på båda subdials samt att datumskivan ska ha svart bakgrund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, den är ok. Killen har ett lika stort intresse för klockor som mig men ännu större budget.
Ser helt fel ut....Tveksamt?
Ser helt fel ut....
Tveksamt?
Ser helt fel ut....
Precis!
Ute och finkör
Finns med vitt datum oxå, men sub dialsen sitter misstänkt nära varandra och långt mot mitten samt att index kl 6 verkar synas alltför mycket, se bild från uret nedan....
Bara uret som har bilden med vit datumskiva, alla andra såsom Hublot själva samt ett ex som såldes på Uretvintage har ju svart datumskiva.. Subdialsen är som sagt skeva jämfört med samtliga bilder online.
Verkar vara vanligast med svart skiva men vit verkar förekomma, vet inte om det är äldre modeller kanske?
http://www.hublotreviews.com/reviews/hublot-big-bang-44mm-mens-watch-301-sb-131-rx-review
Tack! Jag föll också för enkelheten, den rena estetikenMånga fina ur har man samlat o sålt, men så ser man din, och förstår renhetens estetik : god formgivning .
Man blir Inte så skitnödig på klockor på några timmar. Ren yoga.
Less is more! Stämmer ganska bra på den härDen där var riktigt tuff! Minimalistiskt ball.
Tveksamt?
Är själv dålig på Hublot och fick känslan att den kändes billig i handen, men är tveksam ändå.
Tät kille med intresse för klockor som sagt.
Hade varit lite lustigt om det var så. Han påstår att han gett nästan 120' för den.
Jobbigt OM den är fake då....innan Hublot höjningen (feb) har jag för mig att list var 114k för den, nu efter höjningen tror jag runt 124k vart och när köpte han den? Så han måste köpt till listpris hos AD då för jag antar att den inte är begagnad för det priset,,,,
Är manchego och honung gott tillsammans?Jobbar hemifrån idag. #aguila #manchego #honung #blancpain