• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_2898.jpeg

Nyss nere i källaren å...
IMG_2932.jpeg

hämtade några flaskor bubbel. Frun skall välja en av dessa. Ett gäng vänninor på besök i kväll. Ville bjuda på bubblor innan maten. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Anlänt till Colva South GOA. Förvånansvärt snabbt - 65 minuter 28 km. Det är lite för stort för att passa mig. Det sägs att stranden (ett flertal som hänger ihop är drygt två mil. Man får vad man betalar för - pool hm😂 Jag måste lägga till en bild till - Route 66 - motorvägen upp mot Colva och Vasco Da Gama. This is India.

IMG_5538.jpeg

IMG_5541.jpeg
IMG_5536.jpeg
IMG_5543.jpeg
IMG_5531.jpeg

Senast ändrad:
Middag på kinesikt hak i kungl hufudstaden. Två grupper kinesiska studenter ? bredvid. Känns som man var i Beijing. Här finns en särskild kinesisk meny - funderade lite på gristarm med surkål. Men nä, jag fegade ur och tog Gongbao kyckling.
20250210_195405.jpg
Gristarm lät ju fantastiskt lockande. Tänk att du kunde stå emot.
Jag antar att du får kraftfull rabatt på notan med en så snygg klocka med ett så makalöst snyggt bund på handleden.

Tillbaka
Topp