Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du inget bättre för dig än att leka låtsatspolis på ett klockforum?Otroligt dåligt omdöme. Hur svårt kan det vara?
Om Du nu ska fotografera klockan i bilen så parkera, fotografera och kör vidare.
Gör om och gör rätt.
Dåligt omdöme för andra gången.Har du inget bättre för dig än att leka låtsatspolis på ett klockforum?
Självutnämnd moralpolis?Dåligt omdöme för andra gången.
Du får nog gilla läget att folk reagerar och kommenterar när du de facto bryter mot lagen. Det är inte så jäkla svårt att bete sig och kanske lite ödmjukt ta till sig av feedback...Självutnämnd moralpolis?
Du får nog gilla läget att folk reagerar och kommenterar när du de facto bryter mot lagen. Det är inte så jäkla svårt att bete sig och kanske lite ödmjukt ta till sig av feedback...
Suck it up baraJa för ingen på hela det här forumet har någonsin brutit mot en trafikförseelse?! Man har ingen rätt att påpeka något såvida man själv inte lever upp till det.
Jag har 5 förarutbildningar av olika slag på CV:et allt från taktisk körning, undanmanövrar,bankörning mm från flera av världens främsta bilförare. Och utöver det bra många tusen mil bakom mig. Jag kan med säkerhet säga att jag framför ett fordon bättre på samtliga punkter av bilkörning än stora majoriteten i det här landet.
Så ett litet foto, när bilen har autopilot på, och mobilen aktiverar kameran med ett litet klick som inte ens kräver att jag använder den, kan jag inte förstå kan uppröra så många.
Agera paragrafryttare på lite större problem vi har i samhället,
Då borde ju även du förstå att du har brutit mot lagen och gjort bort dig.Ja för ingen på hela det här forumet har någonsin brutit mot en trafikförseelse?! Man har ingen rätt att påpeka något såvida man själv inte lever upp till det.
Jag har 5 förarutbildningar av olika slag på CV:et allt från taktisk körning, undanmanövrar,bankörning mm från flera av världens främsta bilförare. Och utöver det bra många tusen mil bakom mig. Jag kan med säkerhet säga att jag framför ett fordon bättre på samtliga punkter av bilkörning än stora majoriteten i det här landet.
Så ett litet foto, när bilen har autopilot på, och mobilen aktiverar kameran med ett litet klick som inte ens kräver att jag använder den, kan jag inte förstå kan uppröra så många.
Nja, snarare att ni vaknar upp o inser att det finns viktigare saker att fokusera på.Då borde ju även du förstå att du har brutit mot lagen och gjort bort dig.
Att sitta och förvara ett så idiotiskt beteende är ju rent pinsamt.
Du borde med all rätt bli av med lappen.
Lättkränkt much?Ja för ingen på hela det här forumet har någonsin brutit mot en trafikförseelse?! Man har ingen rätt att påpeka något såvida man själv inte lever upp till det.
Du skyltar med när du begår ett brott och så sitter du och försvarar det, fattar du inte hur blåst du framstår??Nja, snarare att ni vaknar upp o inser att det finns viktigare saker att fokusera på.
Tack, ja den är ganska trevlig. En pigg 52-åring får jag ändå säga.Kul dinka![]()
Han nämnde inget om sunt förnuft och omdöme i utbildningen. Det kanske är en förklaring.Du skyltar med när du begår ett brott och så sitter du och försvarar det, fattar du inte hur blåst du framstår??
Den delen av utbildningen missade han.Han nämnde inget om sunt förnuft och omdöme i utbildningen. Det kanske är en förklaring.