Sygg på perlon, prenumerationsbonus?Snart dags laga middag. Byter till den lille
Ner med tröjan så hustrun inte ser att du lånat den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sygg på perlon, prenumerationsbonus?Snart dags laga middag. Byter till den lille
En Explorer 1 skall vara 36 mm och ha lugholes.En Exp1 är aldrig fel! Går att variera med lite fler band också, nato, läder, Rubber B.
Tack! Tycker faktiskt också det, nästan bästa kombon hittills. Håller handen bakom ryggen hela tiden och går in toa när jag ska kolla tiden . Nä, hon är glad över -69 Seamastern nu, så det är lugnt..Sygg på perlon, prenumerationsbonus?
Svårt få tag på Perlon i Malmö. Har köpt 3 st här på KSSygg på perlon, prenumerationsbonus?
Körde min YM på grått perlon, oväntat lyckat...Svårt få tag på Perlon i Malmö. Har köpt 3 st här på KS
Snyggt!!Körde min YM på grått perlon, oväntat lyckat...
En Explorer 1 skall vara 36 mm och ha lugholes.
En Exp1 är aldrig fel! Går att variera med lite fler band också, nato, läder, Rubber B.
Förvisso... Kan det vara ett sätt för dom att få ägarna till att bara köpa orginalband? Men det går väl alltid att fila på luggarna liteBra spottat. Vi kollade med skjutmått och det var 18,5 mm mellan luggarna, så det blev att klämma in ett 19 mm. Alternativet var 18 mm med glapp och det är sämre tycker jag.
Precis men folk verkar hålla i sina expys. Får väl ta tag i det och sälja och köpa snart.
Då är vi ganska jämna...är 3 veckor bortTar en promenad, inväntar leverans (gravid fru) v40..
Då är vi ganska jämna...är 3 veckor bortTar en promenad, inväntar leverans (gravid fru) v40..
Så ska en G-chock se utSproilans ny g-shock. Extra stenhård för att den är heeeeelt svart
Börja älska denna RootBeer GMT ännu mer sedan jag bytte tillbaka till den två färgade inserten!
Köpte min första Rolex idag, blev en 16710. Vilken känsla!
Köpte min första Rolex idag, blev en 16710. Vilken känsla!