Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, tack! Den är köpt ny av min farsa från början (han lever, men tröttnade på att den här gick sönder flera gånger innan jag fick ta över denMed den Omegan så får du "fri kort", vintage 24/7❤
Personligen skulle jag säga helst jubilee, men brunt läder (behöver inte vara jättetungt, tycker jag) funkar också. Snygg DJ! Väntar tålmodigt på min…Bytt band igen, måste hitta ett tunt mörkt skin armband, någon som vet vart man kan shoppa? Eller skall man bara hålla sig till jubilee?
Fint!Hemkommen från kvällspromenad när döttrarna övade till musikal.![]()
Grattis!Överlevt ännu ett jordsnurr - då åker guldklockan på
![]()
Grattis!!Överlevt ännu ett jordsnurr - då åker guldklockan på
![]()
Grattis grattis!Överlevt ännu ett jordsnurr - då åker guldklockan på
![]()
Eller Kisa folkdräkt som vi sa i Linköping på 80-talet.Nice med glesbygdskavaj![]()
kisa Folkdräkt och slakabönder är rejäla grejerEller Kisa folkdräkt som vi sa i Linköping på 80-talet.