Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är nu detta? Detta har jag helt missat. Berätta allt! Var har du hittat den?
Vad är nu detta? Detta har jag helt missat. Berätta allt! Var har du hittat den?
Grattis dessutom!
Östersund, det är där det händer. Mina jaktmarker, varför fick inte jag nys om denna?!Jag tror vi får gå ungefär en vecka bakåt i tiden. En lokal auktionist skickar ett sms innehållande en halvt oklar bild med en text som säger KOM HIT!.
10min senare är jag där men redan på väg hem med denna i fickan, han vill att jag ska kolla närmare på den och komma med ett utlåtande. Det slutar väl egentligen med att jag gör det jag kan för att inte få ut den på öppna marknaden. Kaplans ville ta sig an den men jag lyckades ducka deras försök och så på torsdagen tror jag det var, så byttes det lite grejer och vips så hade jag en Railmaster 2914-3 från 1958.
Skicket är inte vad man skulle kalla mint direkt.. Tavlan har åkt på radium släpp som har fastnat och möjligen har det till och med uppstått rost på två ställen. Boetten är orörd och klockan i sig är helt underbar För en gångs skull så fick jag dra nytta av vår lokala marknad, räkna med att jag har ögonen på pantbanken framöver och i all evinnerlighet
För att det inte var pantbanken som tur vaÖstersund, det är där det händer. Mina jaktmarker, varför fick inte jag nys om denna?!
Stort grattis igen, häftig!
Den är helt magisk!!De andra klockorna börjar så smått bli avundsjuka på att inte få någon handledstid..