• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_8982.jpeg

Efter god spis å dryck är det dax att avsluta denna fredag med att sitta ner i fåtöljen å läsa en stund. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Lycka till! Snart varit snusfri i 2 år nu 😊 Rekommenderar att klippa nikotinet tvärt, då släpper suget ganska snabbt efter nån vecka. Gäller att lida sig igenom den bara…

Tack 🙏 ja det är väl kanske det bästa. Men funkat bra hittills med nedtrappning. Vi får väl se när jag väl bryter helt om det hade varit lika att göra det direkt 🙂

Morrn ! Drar igång dag 3 på operation snusfri. Lite frukost. Sen mot badhuset.
IMG_9160.jpeg

Lycka till! Snart varit snusfri i 2 år nu 😊 Rekommenderar att klippa nikotinet tvärt, då släpper suget ganska snabbt efter nån vecka. Gäller att lida sig igenom den bara…
Lycka till. Jag håller med broder @Nopplis . Själv lade jag av för mer än 8 år sedan efter att ha snusat i 30 år. Jag lade av tvärt, slängde en halvfull dosa jag hade kvar, ingen nedtrappning, inga nikotintuggummin. Jag tror pannben är den bästa metoden. Det är så skönt att slippa snuset.👍

Morrn ! Drar igång dag 3 på operation snusfri. Lite frukost. Sen mot badhuset.
IMG_9160.jpeg

Lycka till. Jag håller med broder @Nopplis . Själv lade jag av för mer än 8 år sedan efter att ha snusat i 30 år. Jag lade av tvärt, slängde en halvfull dosa jag hade kvar, ingen nedtrappning, inga nikotintuggummin. Jag tror pannben är den bästa metoden. Det är så skönt att slippa snuset.👍

Nedtrappning eller inte är frågan…

Jag har landat i att det inte handlar så mycket om abstinens egentligen. Det handlar om commitment. En nedtrappning innebär att man inte är redo/villig att släppa snuttefilten helt och det är därför det ofta lyckas sämre.

Nu gymmet!

IMG_4086.jpeg

Tillbaka
Topp