Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första posten var jag beredd att tro dig men är du dubbelpostar lyser det igenom lite.inget datum....säger jag och är inte ett dugg avundsjuk
Första posten var jag beredd att tro dig men är du dubbelpostar lyser det igenom lite.
Första posten var jag beredd att tro dig men är du dubbelpostar lyser det igenom lite.
Det är ju en prioriteringsfråga, skit i o svara i telefon när du har viktigare saker för dig.Satans dubblar! Beror på att datorn hänger kvar vid svara knappen och så varar man t ex i tfn och sedan trycker svara igen..
Fan så fin, gratulerar!
Nytt för idag.. 116238
Fan så fin, gratulerar!
Du har som vanligt helt rättDet är ju en prioriteringsfråga, skit i o svara i telefon när du har viktigare saker för dig.
Får vi se den där i dagsljus med visarna i blått och vackert silvergrå tavla, den måste fixa det om min Stowa Antea gör det!Influensans 8:e dygn.Känns som jag orkar vara vaken längre än 15 minuter idag!
Sympatiledig...ett vackert koncept!Lite pulled beef med tillbehör, hustrun har påsklov så jag är sympatiledig.
Bara att skriva på ledighetsansökan, fanns dock ingen stämpelkod för det.Sympatiledig...ett vackert koncept!
Bara lite trög datumväxling men det kan man leva med långtbortistan...Förbereder en resa till långtbortistan det blir nog denna som får tjänstgöra, billig, tålig, och helt OK...
//Bosse
Hä-hä det tar ett antal timer på 7s26 verket, men i det minsta så sker det i tysthet.Bara lite trög datumväxling men det kan man leva med långtbortistan...
Man skall ju ta det lugnt på semestern, sedan vilar man upp sig första arbetsveckan...Hä-hä det tar ett antal timer på 7s26 verket, men i det minsta så sker det i tysthet.