Mysa på inne innan em pass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter bekant. BMW?Sitter på vianor och dricker min redbull medans dom gör hjul inställning fram och bak och byter båda däcken bak![]()
![]()
Bmw? Nä volkswagen passatLåter bekant. BMW?
Sitter i dagens andra möte som har noll med mig att göra.
Idag blir en lång dag
![]()
En dryg 1.5 timma in på mötesmaran. Anpassningsbar som människan är så har detta exemplar gjort det bästa av situationen.Får pandemivibbar. Har heldags-videokonferens.
Gör det bästa av situationen och har tagit fram de 5 Speedys som bor hemma för stundenså jag kan få lite variation under dagen.
Hoppas att denna Tuesday blir Speedy.
Vi börjar med Schumachers 2001 celebration of being the F1 Champion.
Första halvtimman har inte varit speciellt snabb....:
![]()
Detta drabbar även oss VDar/CheferI feel ya, samma SKIT här, fattar inte varför alla behöver ett skyddsnät. Är det vi som brister hos VD/Chefer ögon över oss som kallar högt och lågt oss till alla de här mötena??? Nu är jag fan sne, men tacksam för att jag inte är själv![]()
Tillbaka efter en 40 min lunchpromenad i 22grader och gassande sol. Känns faktiskt inte riktigt som 9:e september men....En dryg 1.5 timma in på mötesmaran. Anpassningsbar som människan är så har detta exemplar gjort det bästa av situationen.
Första bytet är avklarat och 70-talet stimulerar sinnet. Denna MK4.5 med svensk dagskiva får tjänstgöra fram till och över lunchen, tror jag.
![]()
Antar att ni snart tröttna på min tisdags-Speedy-rant men det förgyller min annars tradiga digitala konferensupplevelse..Tillbaka efter en 40 min lunchpromenad i 22grader och gassande sol. Känns faktiskt inte riktigt som 9:e september men....
Hursom, som 3:e Speedyn för dagen fick min Skywalker X-33 Solar Impulse göra mig sällskap.
Jag undrar just när kusinen (X-33, 1 gen) kommer tillbaka från sin spabehandling hos Swatch Group....
Nu åter in i mötesdimman.![]()