Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hon fick välja bok själv, blev passande nog denna:Fortsätter vabba, nu lässtund. Blir några klockbyten när man är hemma en hel dag…
![]()
Utnyttjar lunchen för lite promenad, imorgon verkar hösten göra storartad entré i Göteborg.
![]()
Med eller utan socker?(b)latte to go
![]()
Med eller utan socker?![]()
Ingen hoppas det mer än jag!hmm..Fejk news!
![]()
Stenhårt att välja en kronograf vid den typen av arbete, det hade jag aldrig vågat med alla knappar som kan släppa in smuts och damm etcIdag har vi tagit hem en grupp av djur från ett bete ska sorteras lite tre kvigor till tjuren sen fördela ut resten på två andra Hagar här hemma. Nu fordrar jag för kvällsmjölkning![]()
Relativt billig klocka ändå, Det var värre när jag körde med Omega speedmaster i ladugården tre månader i sträck men den höll den ocksåStenhårt att välja en kronograf vid den typen av arbete, det hade jag aldrig vågat med alla knappar som kan släppa in smuts och damm etc![]()
Hunden verkar inte nöjd med klockan…Hundpromenad...![]()