• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

2EE40154-2D2D-48E6-ADA6-0F51ACAE978E.jpeg

Ja våran rättighet att utnyttja sin åsikt i val är fullbordad å George träffade jag vid vallokalen. Bild kommer sent för systemet är så jäkla seeeeggggt även idag. Ha’re //🧐
Edit Självklart stort grattis till Daniels guld

Senast ändrad:
Skär upp lax i portions bitar!

IMG_6192.jpeg
IMG_6195.jpeg

Veckans Meny består av Raggmunk med fläsk, korv stroganoff med ris, och ugnsbakad lax med ris och broccoli!

IMG_6193.jpeg

” Vill även slänga in ett stort GRATTIS till Daniel Ståhl, som tog hem ett VM-GULD I diskus i sista kastet ”

Senast ändrad:

Ja våran rättighet att utnyttja din åsikt i val är fullbordad å George träffade jag vid vallokalen. Klockbild kommer för systemet är så jäkla seeeeggggt även idag. Ha’re //🧐

Kollar om byxorna har torkat efter en blöt hundpromenad tidigare under eftermiddagen. ;)
IWC I 2025-09-21 (byxor).jpg

Ni gentlemen, hur kommer det sig att det uppstått en utmaning att publicera först på en ny sida? Något jag missat?

Tillbaka
Topp