• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jag tänkte precis tvärtom i helgen, vilken jävla meningslös jävla tillvaro att jobba dagtid.
Saknar friheten att kunna dra iväg en vanlig onsdag fm och göra vad som helst!
Saknar att aldrig behöva planera särskilt mycket för bilbesiktning, läkarbesök mm.
Jag skulle säga att jobba dagtid är ett rent fängelse, så pass att jag börjat fundera på att sluta jobba helt. Skift är nog inte ett alternativ längre pga hälsoskäl.
Jaja 2 timmar tills det börjar ringa.
Jobba lugnt!👍
Kände typ tvärtom när jag jobbade natten (20-7), ingen tid över alls. För mig var det att jag inte kunde lägga mig direkt, behövde 1.5-2h efter att ha kommit hem till att varva ner lite. Jag kom inte i säng förrän runt 9 och så vaknade man runt 16-17 jaha så hade jag bara några timmar kvar tills natt igen....

Kände typ tvärtom när jag jobbade natten (20-7), ingen tid över alls. För mig var det att jag inte kunde lägga mig direkt, behövde 1.5-2h efter att ha kommit hem till att varva ner lite. Jag kom inte i säng förrän runt 9 och så vaknade man runt 16-17 jaha så hade jag bara några timmar kvar tills natt igen....
För och nackdelar med allt. Jag upplever att jag har betydligt mer ledig tid när jag jobbar skift än när jag jobbar dagtid. Vissa nätter är dock tämligen sega.

Upp och hoppa. Ny vecka. Frulle, sen färd norrut. God morgon på er !
IMG_0894.jpeg

Jag tänkte precis tvärtom i helgen, vilken jävla meningslös jävla tillvaro att jobba dagtid.
Saknar friheten att kunna dra iväg en vanlig onsdag fm och göra vad som helst!
Saknar att aldrig behöva planera särskilt mycket för bilbesiktning, läkarbesök mm.
Jag skulle säga att jobba dagtid är ett rent fängelse, så pass att jag börjat fundera på att sluta jobba helt. Skift är nog inte ett alternativ längre pga hälsoskäl.
Jaja 2 timmar tills det börjar ringa.
Jobba lugnt!👍
Alla har sitt att grunna på. Själv vill jag ha ett jobb öht. Anställningsintervju idag iaf.
20251006_073234.jpg

Tillbaka
Topp