Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ändå grymt att fixa frulle 4 på morgonen. En annan slänger i sig en bulle och kaffe to goNähä, nu startar vi upp.
![]()
Godmorgon KS![]()
Fin-öl också!Då var det fredag, iskall i höstsolen
![]()
Det blir det säkert. I alla fall bättre än att få planterat mitt i torka och värmebölja där semestern gick åt att vattna plant och plantera om felaktigt satta plantor.....Ja jag är fortfarande lite bitter flera år efteråt.Tittat på ett hygge som ska planteras om några veckor.
![]()
Det ska nog bli bra vill jag tro![]()
Prioriterar det viktigasteDet där var en riktigt grabbuppläggning måste jag säga, inte mycket grönt på den tallriken![]()
Välkomna till VarbergPackar ihop familjen och drar västerut
![]()
Det blir det säkert. I alla fall bättre än att få planterat mitt i torka och värmebölja där semestern gick åt att vattna plant och plantera om felaktigt satta plantor.....Ja jag är fortfarande lite bitter flera år efteråt.![]()
Haha ingen faraFörlåt det var inte min mening att riva upp känslornaigen.
Men du ska se det blir torka i flera år nu ..
Men måste säga att jag prickade in toppen på priser för sågtimmer och klentimmer, så pass att det nästa inte är lönt att plantera själv denna gången.