Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se upp med djupet i hon så att du inte pressar klockan för hårt!Diskar på gammalt vis…diskmaskinen strular efter 1 års tjänst, imorgon kommer äntligen serviceteknikern![]()
![]()
Ah trevlig, kanske dags för bund nu till hösten..! Har annars funderat på dessa:Vitt gummi till den är ju riktigt snyggt!Men tips om jag kan lura ned dig i bund-träsket och du vill prova någonting mera höstruskigt.
Bund med matchande gul söm.
Funkar nog till din gula Spinnaker också. Det var förresten länge sedan man såg den. Är den kvar i samlingen?
Watch strap Senica Sport 22mm black leather yellow stitching with leather pad by MEYHOFER
Please click picture to enlarge! Watch strap Senica SportModel No.: MyHeK-LB124Manufacturer/Brand: MEYHOFER from the Individual CollectionSuitable for: Watches with standard lug endsMaterial: Leather uppers, smooth, matt; Underside nubuck leatherManufacturing...share.google
www.royalstraps.se
Tack kompis!Åfifasiken vad cool och snygg den där är!![]()
BB58 burgundyNice! Vad är ref?
Jag har ett sånt och kan inte rekommendera. Stenhårt och blev aldrig mjukt. Sedan sprack bandet vid hålet jag använde efter bara några veckorAh trevlig, kanske dags för bund nu till hösten..! Har annars funderat på dessa:
![]()
SUPER DEAL- Klockarmband - Sail Strap - Sailcloth Watch Strap - Black / Orange
Sail Strap - Home of the original Saint Tropez Sailcloth Watch Strap. Superior design and manufactured by the best craftsmen...www.royalstraps.se