Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, det värsta är att du säkerligen kommer att ha rätt [emoji6][emoji1]Snyggt.
Ger den 45 dagar max
På vinprovning i Napa valley. Lagom attbörja på första vingården kl 11:15. PM!
Vi får se vart och när det slutar..
På vinprovning i Napa valley. Lagom attbörja på första vingården kl 11:15. PM!
Vi får se vart och när det slutar..
Mycket elegantVafan, inte en bild i tråden på 2,5 timmar. Får väl offra mig då ...
Jag som egentligen inte gillar "dressur" har gått och blivit riktigt förtjust i den här. Trevlig kombination av renhet och diskreta komplikationer. Makalös urtavla må jag säga. Tickar på bra också med fina +1,5 spd över en vecka nu.
Ute i solen!
Hel rött tror jag . På roulette brukar jämnt datum vara rött, ojämnt svart. Så på min. Kan dock ha fel ang den här ref.Roulette!
Du har tyvärr fel ang Hate Winters DJ[emoji6]Hel rött tror jag . På roulette brukar jämnt datum vara rött, ojämnt svart. Så på min. Kan dock ha fel ang den här ref.
Du har tyvärr fel ang Hate Winters DJ[emoji6]Hel rött tror jag . På roulette brukar jämnt datum vara rött, ojämnt svart. Så på min. Kan dock ha fel ang den här ref.
Hel rött tror jag . På roulette brukar jämnt datum vara rött, ojämnt svart. Så på min. Kan dock ha fel ang den här ref.
Vad är det för snygg klocka om jag får fråga?