Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inväntar min bokade vaccinationstid.
Med tanke på köerna då är jag glad över att ha bokat.
![]()
Jag har en som jag ska få i februari i 40-årspresent. Väntan är hård
Ser på utsikten![]()
Mina egna 40-årsklockor som jag köpte i somras till mig själv i present är redan sålda, Jag minns inte heller vilka klockor det var...Jag kan tänka mig att det är hård. Fyller själv 40 i juni. Jag är fortfarande osäker på om jag ska välja den här eller en Sinn U50 eller något helt annat.
Blir det den gula i iconic för dig?
Det var länge sedan man såg din Ginault i tråden..... Den var ju så snygg. Har den vandrat vidare?Då tar jag lunch![]()
Japp den vandrade vidare för ganska länge sedan.Det var länge sedan man såg din Ginault i tråden..... Den var ju så snygg. Har den vandrat vidare?
Sprutade mig mot nya varianten av covid och årets flunsa.Vaccin mot vad?
Sprutade mig mot nya varianten av covid och årets flunsa.
Personalen tyckte inte att jag behövde någon vaccination mot mul och klövsjuka eller svinpest![]()
Mina egna 40-årsklockor som jag köpte i somras till mig själv i present är redan sålda, Jag minns inte heller vilka klockor det var...
Det är ju tisdagTisdag och morgonkaffe.
![]()
Fint att se att de objektivt bästa skorna för årstiden är på också! Många år man vadade runt i snö i sina Converse.Hemfärd. Nu kom även snön.![]()
Samt cyklade runt utan mössa i 20 minusgrader.....på avdelningen ung och dumFint att se att de objektivt bästa skorna för årstiden är på också! Många år man vadade runt i snö i sina Converse.