Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
He never actually owned a Patek Philippe. He merely looked after it for the next generation.Kollar Darth Vaders bilhandlarhäng
Finns ju alla förutsättningar.
Finns ju alla förutsättningar.
Vackert väder och underbara klockor på både din och hustruns arm. Ta en öl och låt det bara hända.
Fick hem en ödla i storlek 20/16mm till min DD så det blir klockbyte till kvällen.
Kanske dags för en liten lunch GTG i Leiden nästa söndag?Sitter på balkongen och njuter av 15 grader i Amsterdam,
Kör ni förbi här så kom upp på en bira!!På tur med Wollen ftw
Kanske dags för en liten lunch GTG i Leiden nästa söndag?
Ska på firmafest i Leiden lördagen och åker inte hem förrän 17:00 på söndagen..
Kanske kan ta mig till Amsterdam också men jag tror fu hittar lättare än jag..
Edit: Ska du inte sälja den där klockan billigt till mig förresten;-)
Aj fan! Va synd. Jo då det blir några gånger per år. Oftast är det ju kollegor med och mån-fre. Det var därför det kändes aktuellt att fråga nu. Men jag hojtar till nästa gång. Ingen Pepsi tyvärr. Den hade jag nog behållit i alla fall..Har du en pepsi i gott skick från sent 00 så är allt möjligt fasiken va taskig timing, åker med jobbet till hbg nästa vecka och besöker la Familia i Västerås/sthlm nästa helg! Flyger från Svea till NL igen söndag eftermiddag, ofta i i Leiden? Isåfall styr vi Något nästa gång!
Hmm... Så kan det bli. Du kanske skall sälja det jättefula ([emoji12] ) grå mockabandet till mig istället?Fortsätter på guldspåret i vårsolen, testar några nya straps men hittar inte riktigt rätt.....