Den finns fortfarande att köpa ny. Ref är 115200/3.Vill så gärna köpa den skönheten av dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den finns fortfarande att köpa ny. Ref är 115200/3.Vill så gärna köpa den skönheten av dig.
Oj, 34mm? Trodde det iallafall var en 36:a. Bärs den liten eller större än vad det låter?Den finns fortfarande att köpa ny. Ref är 115200/3.
De är ju å andra sidan inte slut på fabriken. Bara att slå till på en ny!
Oj, 34mm? Trodde det iallafall var en 36:a. Bärs den liten eller större än vad det låter?
Det där var en ovanlig variant, vart har du köpt den?Testar nyförvärvet, och ja, jag har lärt mig fippla in Natoänden nu...
"Loongjeeeans" och långa jeans idag..
Ni som inte förstår rubriken har nog inte hört/sett en trevlig Amerikans herre på youtube som recenserar klockor. Han uttalar Longines på ett...underbart sätt!
Är det skillnad på Lumibrite o Lumibrite? Min 114060 lyser precis lika länge som min SKX007, även fast SKXen laddas upp lättare och lyser starkare i början (det går inte att förneka). Tanken är ju ändå inte att lumen ska lysa i dagsljus, även fast det är coolt.[emoji6]Tänkte bara visa alla Rolexägare hur bra lume ser ut.
SBBN015, ny för dagen.
Det finns olika blandningar, men 99,9% av alla SEIKOs har samma lumibrite. Mängden skiljer däremot mellan olika modeller vilket gör att vissa lyser bättre än andra.Är det skillnad på Lumibrite o Lumibrite? Min 114060 lyser precis lika länge som min SKX007, även fast SKXen laddas upp lättare och lyser starkare i början (det går inte att förneka). Tanken är ju ändå inte att lumen ska lysa i dagsljus, även fast det är coolt.[emoji6]
Edit: Cool Seiko btw! Aldrig sett den där förut.
Aha, alright! Märker lite skillnad mellan visarna och timmarkeringarna på tavlan på SKXen - måste väl ha att göra med mängden lume som du säger.Det finns olika blandningar, men 99,9% av alla SEIKOs har samma lumibrite. Mängden skiljer däremot mellan olika modeller vilket gör att vissa lyser bättre än andra.
Fler bilder! Gillar den där.Har kört på denna idag!
Haha absolut! Här är hon på Lädernato en solig dagFler bilder! Gillar den där.