Det är den andra Rolex på den här sidan där en ut av visarna påminner om Mercedes stjärna/treudd. Jag förmodar att det inte är någon Rolex Mercedes Edition?
Va? Hur tänker du nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är den andra Rolex på den här sidan där en ut av visarna påminner om Mercedes stjärna/treudd. Jag förmodar att det inte är någon Rolex Mercedes Edition?
Batteriet redan dåligt?Nu ska det skruvas!
Taxi till galejet
Kul att se den igen. Trodde du helt vigt din själ åt budget-Seikon.Taxi till galejet
Det är en av de snyggaste och skönaste klockorna jag vet. Min ligger nyservad och väntar på att bli hämtad hos Werner på ABC
Kul att se den igen. Trodde du helt vigt din själ åt budget-Seikon.
Va? Hur tänker du nu?
Jag tänkte nog inte alls... Jag har ju inte så väldigt bra koll på klockor i allmänhet och i synnerhet inte Rolex. Men Mercedes har jag bra koll på...
Jädrans fin!Jag och min klocka sitter och beundrar AW straps arbete.. Tack för gott jobb Anders W ödlan sitter som en smäck på Långkinesen..
Här kommer bilderna Scaramanga
Å så på armen..
Tränar lite.
Men för fan. Jag vill bara visa upp mina tofflor. Stulna dessutom.Släpp träningen nu h***s
Det bästa med den där klockan är ju att den INTE är vintage;-) Den är ju nästan sprillans!Jädrans fin!
Ska skaffa mig en Go vintage Longines bestämde jag precis just nu!
Det bästa med den där klockan är ju att den INTE är vintage;-) Den är ju nästan sprillans!
Sant rocka dem på nästa gtg så löser vi damesMen för fan. Jag vill bara visa upp mina tofflor. Stulna dessutom.
Tränar lite.
Haha, vad fan. Bra spottat, bättre än Di Caprio i Thaitanic t.o.m. Petri undrar vem du är?Gissar att snubben i bakgrunden kan det där liiiiiite bättre än dig Han är fan helt sjuk, har en gemensam vän med honom =)
Haha, vad fan. Bra spottat, bättre än Di Caprio i Thaitanic t.o.m. Petri undrar vem du är?