sharetracker
Basic
Ansträngde mig lite extra idag. Hoppas det uppskattas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina bilder. Men inte skulle jag vilja att mina barns snor, saliv och allsköns ingrodd "gojs" hoppar över till mina klockor...Tar chansen när sonens snutte är ledig, fått hem tre nya band som måste testas.
Riktigt snygg,vad är det fär skinn?Tar chansen när sonens snutte är ledig, fått hem tre nya band som måste testas.
Riktigt snygg,vad är det fär skinn?
Ja, den är knasigt matt och dirty på ett levande sättDen där tavlan alltså!!
Startar med denna. Smp-c senare. Kan någon jäkel sälja mig en tudor BB idag också, helst en blå. Fick tanken igår och nu vill jag desperat ha en. En Rolex OQ kanske fungerar också. PM tack!
Ska kollas upp, tack för tipset!Gripenbro har en OQ ute...
Riktigt fin den där. Hur är storleken? Bärs den lite större än 38 mm?Planerar utbildningar inför sommaren med min nyinköpta Seiko Alpinist