Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jobbar du på IFS??En musmatta som är mycket användbar i mitt jobb. Klockan är rätt bra att ha också ...
Jobbar du på IFS??
Då har du mycket bättre smak själv.Provar kompisens klocka.
Satsa på att sju också är två för mycket.Min sambo säger att tre klockor är två för mycket.. Så gult får vänta..
En sann matematiker hör jag.Satsa på att sju också är två för mycket.
Och vad kallas barnet då?Avnjuter en underbar vårkväll tillsammans med Pyret
På något vis tror jag att detta kan få ungar och be en köpa Rolex oftare.Sorry kids, pappa har köpt en Rolex...
På något vis tror jag att detta kan få ungar och be en köpa Rolex oftare.
Och vad kallar du klockan?Golden oldie
Njuter av "litet hus vid skogens slut" framfört live av sonen på 3 år med Mora Träsk i bakgrunden.
Haha...arbetsnamnet var Siri och det gäller änOch vad kallas barnet då?
Galet!Efter 1,5 veckas besök hos svärföräldrarna med bara PO chronon, och svår saknad efter klocklådan under tiden, åker Expy:n äntligen på!
Underbar underskattad maträtt.Mmmmmmm!! När frugan e borta dansar Isterbanden på bordet!!!
Magiskt gott! Vet en del som har senap också!? Nää för mig räcker det med Rödbetor.Underbar underskattad maträtt.
Perfekt upplägg men själv brukar jag ha lite bostongurka också.