Hemmagym?
Biffar nå jävulst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hemmagym?
Biffar nå jävulst
Vad är det för skillnad på den och SNKK47?
Kom idag. SNKK45. Skön klocka!
47 har svart tavla.vad
Vad är det för skillnad på den och SNKK47?
Hemmagym?
Grymt Norrlänningen, lagom avis..
Är det gymleco?
Satan att man gillar sin beater för mycket!!
Krigsskada från klättringen.
Du vet...din gamla AT ringer mig ibland och gråter. Vad ska jag säga till henne liksom?
Ligger i gräset och fotar subben
Att jag saknar henne men det var inte rätt tid i livetDu vet...din gamla AT ringer mig ibland och gråter. Vad ska jag säga till henne liksom?
Blått och gult
OK. jag ska göra vad jag kan.Att jag saknar henne men det var inte rätt tid i livet
Klart inspirerande! får nog bli YM i morron.Livet på landet med glitter och ädlaste mataller!
Tihi... tror jag vet vad som väntar.På bussen mot föräldrarna, både pappa och jag har paket som väntar!!!!
Yes,
Inte nytagna bilder, gymmet är under uppbyggnad där. Det ser lite mer ordentligt ut idag med färg på väggarna osv.
Livet på landet med glitter och ädlaste mataller!