Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla bra skjortor är dyra Stod på en flygplats och tittade på en Paul&Shark - 2.500 kr...Ok den var extremt lik en TM jag har i mönster och "rutstorlek". RL har trevliga skjortor även om de är ganska dyra i Sverige jämfört med tex USA.
Mycket fin Tudor! Ref på den?Tudor Chrono
Den blå är bäst! Ping mig om du säljer?
Tack! Det är en ref 79280Mycket fin Tudor! Ref på den?
Riktigt fin drar en bild på min 79280PTack! Det är en ref 79280
It's a .. Sinn!
Matt tavla och målade index så jag inte känner mig vilsen
Vridningen är distinkt i stegen men det finns visst spelrum i varje steg och den känns ganska lätt.Tuff rackare det där! Får man fråga vad du tycker om vridringen? Jag var inne hos Eriksons nyligen och klämde på en men fann känslan i vridringen lite konstig. Alla säger ju att den är så robust och gedigen, men vridringen kändes rackig och glappade liksom så att den inte låg stadigt mellan klicken. Jag gissar att Sinn har något sorts tanke med det.
Tack för utlåtandet Den är grymt cool men jag kan inte bestämma om jag tycker om den eller inte. Älskar tooligheten, men vet inte om jag klarar av att ha kronan på vänster sida och siffrorna på tavlan gör den lite väl rörig kan jag tycka. Samtidigt är det ju just det som utgör tooligheten. Dessutom synd att det inte verkar finnas något integrerat silikonstrap till den Spanade in EZM3F, men den känns som en avart med sin lägre vattentäthet och lite klenare boett. Jag får nog helt enkelt prova en EZM3 för att se om den är något för mig, men känns ju dumt att köpa ny då så får bli begVridningen är distinkt i stegen men det finns visst spelrum i varje steg och den känns ganska lätt.
Jag tror inte att den kommer förändras nämnvärt under tiden, känns som helheten i linje med pansarvagn.
Finishen, destro-layout på kronan och robustheten gör att den känns väldigt prisvärd.
Årets sommardykare?