Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt vad du var framsynt.Ser fram emot ännu en midsommarnatt i Bohuslän.
Ser fram emot ännu en midsommarnatt i Bohuslän.
Tjôta lagom!Ser fram emot ännu en midsommarnatt i Bohuslän.
8x4 är optimalt enligt mig bra plats åt bord / musikanläggning / värme elever dylikt!Hon sa att jag skulle köpa ett partytält. Hon sa att jag inte skulle överdriva.
Ett 8×4 meter tält är inte överdrivet om man jämför med det 6×12 meters tält som stod bredvid..
Hon har således inte skäl att säga så många fula ord som hon gör under tältmonteringen..
Tur jag har en färgglad Zidekick.
Tack tack!Grattis och riktigt fin!
Jag tror inte att hon tänkt på vingelytan som krävs efter alla nubbar.Tro mig 8x4 är ett minimum, du kommer att få upprättelse efter i morron.
Det kan ju bli en blöt tillställning på olika sätt.Jag tror inte att hon tänkt på vingelytan som krävs efter alla nubbar.
Nytvättad
Oman hoppas jagVilket kungadöme kommer den där ifrån?
Då kan man lätt skita i vädret ett par timmar.Det regnar och enda behållningen är att en kompis skaffa en Halda
Oman hoppas jag
För få Halda-bilder!Det regnar och enda behållningen är att en kompis skaffa en Halda
Va, min klocka! Eller iaf likadanTar en kopp kaffe
Solsemester ser jag. Spanien?Får väll funka denna vecka!