Undrar jag med? Byttes plexit?max skrev:Grattis, men va tusan har hänt med vridringen :shock:easy rider skrev:Tillbaka från helservice på Rob. E![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undrar jag med? Byttes plexit?max skrev:Grattis, men va tusan har hänt med vridringen :shock:easy rider skrev:Tillbaka från helservice på Rob. E![]()
max skrev:Grattis, men va tusan har hänt med vridringen :shock:![]()
Aquaracer2 skrev:Målarn skrev:Byggklocka, byggsolisar och penselväskan :mrgreen:
![]()
Lägg upp pre-Vegas bilden![]()
Målarn skrev:Aquaracer2 skrev:Målarn skrev:Byggklocka, byggsolisar och penselväskan :mrgreen:
![]()
Lägg upp pre-Vegas bilden![]()
Hahah okej, Bara för Din skull :lol:
![]()
Rber skrev:De första dagarna med en ny klocka är det aldrig svårt att välja i lådan!
![]()
Me too! Måste beställa ett bara för just nu är endast spännet på väg hem och jag har inget liggandes som passar. Något ljusare kanske?JohanHLM skrev:Är väldigt nyfiken på hur den kommer se ut på läder
Kan tyvärr inte bidra med någon bild idag eftersom snowflaken sitter på armen![]()
Rber skrev:Me too! Måste beställa ett bara för just nu är endast spännet på väg hem och jag har inget liggandes som passar. Något ljusare kanske?JohanHLM skrev:Är väldigt nyfiken på hur den kommer se ut på läder
Kan tyvärr inte bidra med någon bild idag eftersom snowflaken sitter på armen![]()
kalufsen skrev:Ligger på stranden i alanya och chillar, fick tyvärr inte med någon bild på varken havet, stranden eller smpen! (teknisk kille som inte vet hur man bifogar från mobilen, om det nu går :O)
kalufsen skrev:Skrev ju det!! Teknisk kille som inte vet hur man laddar upp direkt från mobilen
•• Dum jävla grabb, bara att välja fil ju! bild med klocka kommer, fick stanna inne idag av någon anledning
•• Inhemsk öl till strandchillet klingar bra det!
kalufsen skrev:Skrev ju det!! Teknisk kille som inte vet hur man laddar upp direkt från mobilen
•• Dum jävla grabb, bara att välja fil ju! bild med klocka kommer, fick stanna inne idag av någon anledning
Målarn skrev:kalufsen skrev:Skrev ju det!! Teknisk kille som inte vet hur man laddar upp direkt från mobilen
Du har iaf betydligt bättre utsikt där än vad jag har från min balkong just nu hahah![]()