• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Nyaste tillskottet.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1365614511.600953.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1365614511.600953.jpg
    98.8 KB · Visningar: 166
Då önskar vi alla ks:are goder morgon :)
 

Bilagor

  • Luxor 2.jpg
    Luxor 2.jpg
    34.1 KB · Visningar: 142
Själv har jag inget intresse av fotboll till skillnad från två andra familjemedlemmar, som är Man Utd fanatiker. :lol:
Klockan är dock min senaste Seiko, nu med justerad orginal-länk. Sitter fint runt handleden. :D
Sorry för det dåliga ajfån-fotot.
 

Bilagor

  • IMG_0551 (2).jpg
    IMG_0551 (2).jpg
    147.7 KB · Visningar: 136
Re: Sv: Dagens Seiko

Den hett eftertraktade 6119 idag... ;)
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1365664633346.jpg
    uploadfromtaptalk1365664633346.jpg
    48.6 KB · Visningar: 129
Nytt på armen. Omega SMP.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1365675997.969409.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1365675997.969409.jpg
    79.5 KB · Visningar: 107
JohanHLM skrev:
Är väldigt nyfiken på hur den kommer se ut på läder :)
Kan tyvärr inte bidra med någon bild idag eftersom snowflaken sitter på armen :D
Me too! Måste beställa ett bara för just nu är endast spännet på väg hem och jag har inget liggandes som passar. Något ljusare kanske?
 
Ligger på stranden i alanya och chillar, fick tyvärr inte med någon bild på varken havet, stranden eller smpen! (teknisk kille som inte vet hur man bifogar från mobilen, om det nu går :O)
 
kalufsen skrev:
Ligger på stranden i alanya och chillar, fick tyvärr inte med någon bild på varken havet, stranden eller smpen! (teknisk kille som inte vet hur man bifogar från mobilen, om det nu går :O)

Kom igen nu! lite bilder tack :)
 
Skrev ju det!! Teknisk kille som inte vet hur man laddar upp direkt från mobilen :p

•• Dum jävla grabb, bara att välja fil ju! bild med klocka kommer, fick stanna inne idag av någon anledning :p

•• Inhemsk öl till strandchillet klingar bra det!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    1.3 MB · Visningar: 73
  • image.jpg
    image.jpg
    690.5 KB · Visningar: 69
kalufsen skrev:
Skrev ju det!! Teknisk kille som inte vet hur man laddar upp direkt från mobilen :p

•• Dum jävla grabb, bara att välja fil ju! bild med klocka kommer, fick stanna inne idag av någon anledning :p

•• Inhemsk öl till strandchillet klingar bra det!

Du har iaf betydligt bättre utsikt där än vad jag har från min balkong just nu hahah :D
 
kalufsen skrev:
Skrev ju det!! Teknisk kille som inte vet hur man laddar upp direkt från mobilen :p

•• Dum jävla grabb, bara att välja fil ju! bild med klocka kommer, fick stanna inne idag av någon anledning :p

•• Inhemsk öl till strandchillet klingar bra det!

Sedär! ser ju inte alls dumt ut.
 
Målarn skrev:
kalufsen skrev:
Skrev ju det!! Teknisk kille som inte vet hur man laddar upp direkt från mobilen :p

•• Dum jävla grabb, bara att välja fil ju! bild med klocka kommer, fick stanna inne idag av någon anledning :p

•• Inhemsk öl till strandchillet klingar bra det!

Du har iaf betydligt bättre utsikt där än vad jag har från min balkong just nu hahah :D


Prognosen sa regn, strålande sol i 3 dagar nu!! galet skönt! :)
 
Tillbaka
Topp