Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ordnar sig fint tycker jag.
Mkt bra!
Inväntar Entourage på biografen. Inte kikat ett avsnitt av tv serien men fanns inget annat under mänsklig tid en onsdag kväll.
Inväntar Entourage på biografen. Inte kikat ett avsnitt av tv serien men fanns inget annat under mänsklig tid en onsdag kväll.
Vi har precis kommit hem efter en dagstur på hojen, blev nästan 20 mil åt Hässleholmstraketen till med bland annat ett besök på Hovdala slott.
Visserligen är jag skadad men med vi menas jag och hustrun inte klockan.
Nä på uppfarten när vi kommit hem då bilden togs.Stod den på släp?
Nä på uppfarten när vi kommit hem då bilden togs.
Det där är en riktigt snygg sommarklocka! Gratulerar!Nyförvärvet. Nyserva och nytavlad.Redo för sommaren. Om den behagar komma någon gång...
Tycker dessutom att lädret var hårt, särskilt vid infästningen till boetten, vilket gjorde att klockan kändes ännu större.
AP Diver på gummi kändes typ bättre.
Grym serie! Lämna gärna ett betyg på filmen sen.
Ska se den ikväll med, hoppas den är go
Gummi eller kroko.. AP länk är jag inte så förtjust i
...Omega, bra val.Syrrans kille köpte precis en...
...Omega, bra val.
Bytt till nyförvärvet och hör Ledin svagt i bakgrunden från konserten på Sofiero.
Fan den där är sval...Kör DJ idag!