Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förutsätter att Dajtånan hänger med på en framtida orangeGTG.Blev lite lax och ett glas vitt på altanen i kvällssolen.
Där satt den! Gött! Löste det sig med länken? Och grattis och välkommen i tudorklubben...Känner mig sjukt nöjd och lite vintage...
Barnen bjöd på tårta idag. Varför? Därför!
Förutsätter att du har tårta med på en framtida GTG.Förutsätter att Dajtånan hänger med på en framtida orangeGTG.
Tack! Är riktigt nöjd! Matt tavla, målade index, lollipop, plexi och bubblan! Fantastiskt glad!Där satt den! Gött! Löste det sig med länken? Och grattis och välkommen i tudorklubben...
Ska bli kul att få se den på länk!The 76100
Det är det vi är till för, forumbröder!!Tack! Är riktigt nöjd! Matt tavla, målade index, lollipop, plexi och bubblan! Fantastiskt glad!
Tack @Stene13 för all support och hjälp med länk, riktigt sjysst! Syrran hämtar ut den.
Tack till @Dixie för smidig affär! Och @Gummo @Mekmek @Scaramanga mfl för alla svar. KS andan är en av sitt slag!
Ni kommer säkert tröttna på översvämning av bilder
Kan bara hålla med..En fantastisk klocka!
Den där är för jäkla fin alltså!Date idag.
Jag älskar bild nummer två.Först hundar och son, nu U21 efter en fet kebab.
Haha, kebaben sitter uppe i halsgropen. Måste lätta på trycket nånstansJag älskar bild nummer två.
Kul att du bidrar, när du varit här ett år och lärt känna oss blir du inte lika förvirrad. Välkommen hit om jag inte sagt det innan.Haha nä förstår inte era intern skämt dock var bilden inge vidare, får skylla på hungern haha
Haha, jag är visserligen i husköpartagen. Vi får se hur jag gör när det första dolda felet dyker uppVäldigt snart vill du sälja den där. Till mig. Känner det på mig...