Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Efter att inte ha haft den på armen i över en månad sitter jag här och undrar om man verkligen behöver mer än en klocka, i alla fall om klockan är en Sea-Dweller ...
Den är jäkligt fin alltså, men jag upplever den lite för stor Schysst klockbränna dock
Fan skulle jag kunna festa på en vecka med min toleransnivåDags för att fara på picknick med flickvännen!Jordgubbar och charkisar ska tydligen också packas ner i korgen!
Underbart! Ge mig ett jobbJeg å Seiko Dagaz jobber på verdens nordligste oljefelt, Goliat i Barentshavet, 71 grader nord. Sol hele døgnet men kun 8 grader, ingen hetebølge.
Du är en dag efter oss andra så det blir fredag i morron också för dig.Bad vid bryggan och rasta hundar o ungar. Helt ok liv.
Självklart blir fredagsbadklockan en Zodiac.
Scandlines?Köper öl till helgen.
Ja det är jag ju! Härligt!Du är en dag efter oss andra så det blir fredag i morron också för dig.
Yees, dock dyrare än systemet så jag känner mig lite lurad.Scandlines?
Slipper i alla fall panta kletiga burkar.Yees, dock dyrare än systemet så jag känner mig lite lurad.
Haha, ja det är sant.Slipper i alla fall panta kletiga burkar.
Jävligt läcker!God dag kosmonauter!
SNKK55K1Vad är det för modell?
Håller med till 100%!! Sitter i hamnen och njuter av sista kvällen. Ha det så gott!!Alltså... man blir aldrig trött på denna vy.