Schmumel
Basic
Vill haaaa!Jäser i solen och ska nog alltid göra ett nyköp precis dagen innan semestern framöver. Smekmånaden med klockan blir så mycket roligare då
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill haaaa!Jäser i solen och ska nog alltid göra ett nyköp precis dagen innan semestern framöver. Smekmånaden med klockan blir så mycket roligare då
![]()
22 toalettbesök i dag, but who's counting.Vi lider med dig broder.![]()
Älskar den matta tavlan ihopa med orange!Millie 116400
![]()
Klockren till min sambo tror jag då hon uttalat intresse för vita keramiska inslag i klocka (om hon nu ska ha någon). Ska kika närmare på den framöver.C014.235.11.011.01
35mm, keramisk ring och mittlänkar.
Safirglas, kvarts och vattenskyddad till 10bar. Ganska elegant uppepå det gör den till en sjysst allroundklocka.
Frun gillar den inte (eller rättare sagt, gillar inte bära klocka över huvudet taget), blir inga mer klockor till henne.
Aj fan, hoppas du har rullar kvar22 toalettbesök i dag, but who's counting.![]()
Jag är inne på sista rullen. Är magsjuk (på riktigt)...Aj fan, hoppas du har rullar kvar![]()