Chatastropher
Basic
Sabla väder..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
säsongsbiljetter i Bridgestone arena härTidigt ute men har bokat Denver/Colorado resan 29dec-9jan, 5st NHL matcher, kommer bli riktigt gött
coolt! bor du i nashville då ?säsongsbiljetter i Bridgestone arena här
Japp. flyttade hit för två månader sen blir att dra på campet för dom yngre här nu i juli och sen när alla är med i augusti.coolt! bor du i nashville då ?
Kanske inte likadan men en riktigt trevlig enVäldigt snygg! har en likadan till salu på K/S
Coolt! tråkigt att dom inte tog sig längre i stanleycup iår efter ett sådant bra år Men du kommer trivas med den arenan bra tryck och mycket folkJapp. flyttade hit för två månader sen blir att dra på campet för dom yngre här nu i juli och sen när alla är med i augusti.
Ska försöka gå på lite träningar också. Men kan bli tight :/
Skönt att ha något att se fram emot när hemlängtan slår till
ja dom förtjänade bättre. Jävla Scott Darling. Är egentligen Bruins fan, men gick inte bättre där inteCoolt! tråkigt att dom inte tog sig längre i stanleycup iår efter ett sådant bra år Men du kommer trivas med den arenan bra tryck och mycket folk
Du som ändå vart lite mer i USA, varför saltar de inte sin mat?! Snabbmaten är saltad, men restaurangernas mat är horribelt undersaltadJapp. flyttade hit för två månader sen blir att dra på campet för dom yngre här nu i juli och sen när alla är med i augusti.
Ska försöka gå på lite träningar också. Men kan bli tight :/
Skönt att ha något att se fram emot när hemlängtan slår till
Samma här är också bruinsfan, men det gick inte hela vägen för dom iår och nu har dom inte gjort bättre ifrån sig med sina drafts heller :S så får se hur året blirja dom förtjänade bättre. Jävla Scott Darling. Är egentligen Bruins fan, men gick inte bättre där inte
jag satt och skrek på TVn här. Fan va förbannad jag var.Samma här är också bruinsfan, men det gick inte hela vägen för dom iår och nu har dom inte gjort bättre ifrån sig med sina drafts heller :S så får se hur året blir
Inte en aning. Sen ska tydligen allt vara friterat också, eller ha en massa ostDu som ändå vart lite mer i USA, varför saltar de inte sin mat?! Snabbmaten är saltad, men restaurangernas mat är horribelt undersaltad
Den där luren hyffsad statuspryl på 80talet, vet inte vad som skulle motsvara en sådan i dagens tider?Rensar bland gamla grejer på landet, hittade delar från 80-talet i en låda...
"Hej ge mig mat?""Vi äter ute så vi kan njuta av utsikten nu när det blev en kanonkväll"... KATTJÄVEL!!
jävla snyggt med gult gummiVi kör en liten grill för att fira min älskade frus födelsedag... (Och mitt klockköp. )
Gult? Gult??!! GULT!!?? DET ÄR JU ORANGE FÖR BÖVELN!!jävla snyggt med gult gummi
vafalls!?!? till bikten med mig. sen optikernGult? Gult??!! GULT!!?? DET ÄR JU ORANGE FÖR BÖVELN!!