Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra bildVi bara myser i solen
10 minuter från en miniGTG hos mig.Fika på Väla![]()
Älskar den tavlan. Hade samma tavla i min första Rolex som jag köpte 84.
Ser ut som likadan maskin som vi har på jobb, själv brukar jag ta en latte topad med espresso.Njuter av livets goda, kaffe på jobbet
![]()
Behåll båda. Har själv en 14060M och en 16610LV och tycker dom är tillräckligt olika för att behålla dom.Borde man sälja den svarta nu?
Hm.
![]()
Hmm det ska jag testa! Jag kör på cappucino fast så stark som det gårSer ut som likadan maskin som vi har på jobb, själv brukar jag ta en latte topad med espresso.![]()
SD-Pepsi eller är det så illa att du reser utan den?Varit inne en sväng hos den trevliga urmakaren på Klockslaget i Luleå. En liten trevlig gummirem till SD blev det.![]()
Går lika bra att toppa cappucinon.Hmm det ska jag testa! Jag kör på cappucino fast så stark som det går![]()
Skulle aldrig skeSD-Pepsi eller är det så illa att du reser utan den?![]()
Tänkte ge dig en like men man ska fan inte ha strumpor på sig till det där!Firar att polaren blivit pappa!
![]()
Då ser jag det som en hint om morgondagens klocka.Skulle aldrig ske. Båda är med, hela trion inkl winder
![]()
Behåll båda. Har själv en 14060M och en 16610LV och tycker dom är tillräckligt olika för att behålla dom.
Men måste du sälja en så sälj den svarta.
16610LV har ju maxi dial och saknar lug holes medans 14060M har vanlig tavla och lug holes, så dom skiljer sig mer än nya referenserna.Jo, nästan som att se tjejen och mamma ropandes på hjälp, och så får man bara rädda den ena. Det går inte att välja!![]()