Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Häftigt, den vill vi se mer av!
Fantastiskt finKrispigt väder, krispig cider, krispig klocka
Macbook pro som står på dom utfällda locken, hur lyckades du böja den så extremt mycket`?Nördar lite
Där är riktigt trevligt, nästan så jag har roligare än ungarnaDär har man spenderat mååååånga timmar som barn
Ha ha, frågan är om inte min gnisslar lite också...
Med den klockan kan du ha vilka brallor som helst.Njuter (nåja...) av en runda golf och det faktum att man kan bära rutiga brallor på golfbanan utan att folk tror man är dum i huvet...
Känner igen mig! riktigt sköönt nerdigt och inbjudande pryttlar du leker medsitter och laddar framför min just nu helgfina setup
Med den klockan kan du ha vilka brallor som helst.
Är inte det fusk? Som att hänga ut ett Nato i solen för att bleka det.
Det är ju inte en "entusiastklocka" direkt. Om du tittar lite noggrant så ser du att den visar avstånd till saker på golfbanan...
Med den klockan kan du ha vilka brallor som helst.
Macbook pro som står på dom utfällda locken, hur lyckades du böja den så extremt mycket`?
Det ser ut att vara dags ta det till hösten och fynda en värstingFunderar på att köpa ny grill...
Mesh på daytona??Funderar på att köpa ny grill...
Är inte det fusk? Som att hänga ut ett Nato i solen för att bleka det.
+1! . Riktigt snygg.Den har kommit!? Grym gubben!!
Schysst grill/ kökFixar lite lunch
Landande idag, ska bli kul att följa utvecklingen kring den..