Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Polarens Seiko har bra
Snygg!På armen idag har vi 16570 från 05! Testar lite straps så här på kvällskvisten.![]()
Motorfel.. Men äntligen fixat 45min senare. Väntar på tillstånd att lyfta.![]()
Coolt köra SAAB
Tackar! Nej, jag fotar med en Nikon systemkamera och ofta ett makroobjektiv,Vackert som alltid! Fotar du med telefonen? Snuskigt bra sådan om så är fallet!![]()
Inte många skåningar som lagt ut dagens ännuRegnar redan och värre skall det bli. Vi skulle åkt på MC-rally idag om det varit väder men nu får det bli rengöring av klockor efter gårdagens GTG.
Daytonan får sitta på armen idag.
![]()
Vi lämnade stället 22:30 men jag vet inte vad de som skulle åt Malmöhållet gjorde efteråt.Inte många skåningar som lagt ut dagens ännu. Var det livat igår?
Trosa... Inte långt från mina trakter! Du bör släppa den där lilla innan dess mamma kommer och letar. De är INTE att leka med!!Jag har fångat en eldfluga i Trosa.. Den måste vara nåt från Studsvik kärnkraftverk då den hade mycket mer "lume" än min Tritium Explorer från början!!! Jag är lite rädd...![]()
![]()