Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underlig hund, vilken ras är det där ??Ute med hunden.
![]()
Tack för tipset, men det anser jag är fusk. Det ska enbart köpas i Tyskland, annars får det varaGrattis! Det där är världens bästa marsipan! Finns på NK Konfektyr om du får cravings![]()
+1Riktigt vass färgkombo!
Måste fa'an rekommendera denna. Bra rakt igenom.
![]()
Ölen eller klockan?Måste fa'an rekommendera denna. Bra rakt igenom.
![]()
Sitter och morgondrönar i soffan.
![]()
Sitter och morgondrönar i soffan.
![]()
Tackar! ☺ Det är en Seiko Sarb033 ☺Helt klart stilig Seiko du har där. Visst är det modellen med glasbaksida och som även finns i en vit variant? Googlade lite snabbt, men hittade inte referensen..?
Skönt att se att hipsterviben inte dött trots diamant-tavlan!Lika bra som alltid. Dugges slår den dock.
![]()
7040 blir väldigt trevlig med svart datum/daghjul, likaså med kupat glas![]()
Ja det blir den verkligen. Köpt på KS för bara några dagar sedan, då jag hade rejäl Seiko-abstinens.
Din Plopp är inte så shabby den heller för den delen.
Skönt att se att hipsterviben inte dött trots diamant-tavlan!
Popcorn och korv, spännande komboGör det bästa av situation skitväder....
![]()
Barnen käkar popcorn o det blev över så jag o frugan pangar intePopcorn och korv, spännande kombo![]()
Du menar någon annans plopp, önskar jag ägde en
Bra köp, gillar 7040. Ägt sju stycken, dags för en åttonde snart. Alltid sugen på dem en gång om året, bara hitta den perfekta för mig![]()