Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt mäktig miljö! Vilken bild! Mäktig klocka också för den delen.Sitter svettig med blodsmak i munnen uppe på Prest vid Flåm, Norge. Nere i fjorden fräser @whatchout runt i en ribbåt.
![]()
Fantastiskt snygg!Draja, räkor, Cava och nu en promenad med hunden utmed havet. Svensk sommarkväll när den är som bäst.
![]()
Fräscht som attan med sadelbrunt Nato!Promenad
![]()
Tack ska du ha!Fantastiskt snygg!
Fräscht som attan med sadelbrunt Nato!![]()
Aldrig påstått annat. Erkände ju att jag är KS sämsta klockfotograf på bussar etc.Det går att ta bra bilder i en skumpande buss @Mforce![]()
Sant!Aldrig påstått annat. Erkände ju att jag är KS sämsta klockfotograf på bussar etc.
Nu jobb!
![]()
Ute i sin rätta miljöDen smälter in fint![]()
I Bromma ? Kanonglass förövrigt brukar vara kö ut på gatan.Leker spagettilirare på Scarfó![]()
Snyggt! Härligt stridspittsaktigtSkydiver med camouflagecanvas.
![]()
Är förtjust skeptisk.
Snyggt! Härligt stridspittsaktigt![]()
Surrealistisk i sin skönhet. Tack och tack!Väldigt mäktig miljö! Vilken bild! Mäktig klocka också för den delen.
Köpte du en tidsmaskin för pengarna?Min Spacman automatisk NOS . Sålde den för ett tag sen![]()
Ref på den? Grym den där!Köpte du en tidsmaskin för pengarna?
Själv matchar man äggen med klockan, notera visarspetsen.
![]()
TackRef på den? Grym den där!