Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det var en riktig nostalgitripp, spelade t.o.m. lite grann
Det är en Buler Astromaster på bilden. Den tänkte jag behålla, men har en likadan fast med läderband som är till salu...
Sorry Lukas, nu kopplade jag vem du var.. Ja jag sålde Bulovan!
Ser trevligt ut! SD? Ett tips är att bifoga en bild i full storlek och inte "miniatyrbild" så att vi kan njuta fullt ut![]()
tar det lugnt på altanen
hoppsan hade nog lite brottomSer trevligt ut! SD? Ett tips är att bifoga en bild i full storlek och inte "miniatyrbild" så att vi kan njuta fullt ut![]()
Vad blev det för några? Har ett par på ingång jag också.Nyköpt RayBan inför Kroatienresan!
![]()
Polska rivieran Sopot...![]()
Klart du skall visa upp den i all sin prakt!Vågar inte visa tavlan på dagens kontorklocka. Men det ni inte ser är en AW med Milanese loop. Ska bara användas på kontoret. Lovar. Räknar inte med några gillanden, så detta blir enda bilden.
![]()
Stilig, kul med Breguet!Räknar ner dagarna tills man flyttar tillbaka ner till värmen![]()
Ja jag vet att datumet står fel men tycker bilden blev bra så orkar inte ta en ny![]()